söndag 2 juni 2013

Nu händer allt på en gång!







Idag har det varit en riktigt varm och solig dag här i Stockholm. En sån dag då man helst bara vill ligga på en filt vid en sjö och bara ta dagen som den kommer. Vi gick en lång promenad och åt en glass vid torget. Men sen var vi tvungna att fixa med saker hemma som måste ordnas. Det är massa spännande saker på gång i vårt liv nu och det känns himla pirrigt och roligt, jag berättar mer om allt snart! Och i kväll sitter jag dessutom och jobbar med några stora beställningar som jag har fått. Jag älskar att ha en balkong, det är som en förlängning av lägenheten på sommaren, ett extra uterum som gör det lättare att få vara ute när man egentligen behöver vara inne. Den är så härlig nu, vår balkong!

___________________________

Today it was a really warm day here in Stockholm. We had a long walk and then ice cream. But then we had much to do at home. It's a lot of things going on right now and it feels so exciting! I will let you know more about everything really soon! And tonight I'm working with a big order. I love to have a balcony, especially when I have to be at home. It's so nice out there right now!

1 kommentar:

  1. Jag satt också på balkongen igårkväll. Vi har ingen kvällssol och den ligger rätt högt upp så den brukar kunna vara lite kylig även på sommaren men igår var det så varmt så till och med den var härlig.

    Lycka till med allt spännande :)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤