onsdag 30 november 2011

nya utsikter



Tack för fina kommentarer om kaféts avslut. Såklart kommer ni få följa med på mina nya äventyr, jag kommer att uppdatera er om vad som händer framöver. Tanken är att december kommer att bli en lyxigt ledig månad för att samla nya krafter. Det är inte bara mysigt och roligt att driva kafé, vilket man ofta kanske tror. Det är många gånger också tungt, stressigt och otroligt mycket jobb. Nu känner vi att vi är förtjänta av lite semester, och det kommer vi att ta. Jag betättar mer om det också snart!

_______________________________

New prospects and new opportunities. And offcourse I will keep you uppdated about what happens next!


2 kommentarer:

  1. jag är glad att ni är lediga. fan va ni förtjänar det!
    nu blir det nytt å frescht!! hurra.

    puss från mig å ellen

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤