tisdag 18 oktober 2011

sopplunch och munkar med varmchoklad


Idag är det regnigt och ruggigt ute. Vi kokar varmchoklad och äter munkar. Unnade oss en sopplunch på Gamla Enskede Bageri, spenat och kikärtssoppan var god och det hembakta brödet ännu godare! Passar på att göra lite studiebesök och testa andras utbud för att samtidigt göra ett sånt där test om man är tillräckligt frisk för att vara ute än. I morgon blir det tillbaks till kafét igen. Vi har varit sjuka alldeles för länge för att vara egna företagare.

__________________

Still at home. Dounuts and hot chocolate. Tomorrow back at work again!

4 kommentarer:

  1. Jag är så nyfiken på hur du jobbar - alltså om du målar för hand och sedan scannar in. Eller om du 'illar' allt i din dator?
    Vackert så det förslår är det i alla fall.
    Jag tycker du ska sälja dina illusar-tror de skulle bli väldigt väldigt poppis.

    Tack för din kommentar hos mig. Visst är jag lyckligt lottad som får jobba med det jag vill. MEN jag blir INTE rik av det ... jag har en man som supportar mig. *ler*
    Men en vacker dag kanske kanske kanske ...

    KRAM! u.

    SvaraRadera
  2. Enskede gamla är det inte där en viss författare har skrivit alla sina böcker??
    tack för blom-support inne hos mig. Vi är överens, blommorna var gamla och jag ska sluta ta all blommande förlust personligt!

    SvaraRadera
  3. Munkar- åhh så sugen jag blev.....hoppas du lyckas ta kål på de där baciluskerna snart! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Låter mysigt, hoppas ni mår bättre nu!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤