tisdag 4 juni 2024

Tjejkväll med workshop - smycketillverkning!



TJEJKVÄLL! 

Boka mig för en tjejkväll där vi tillsammans skapar sommarens smycken i polymerlera. Kanske ska ni anordna möhippa, födelsedagsfest eller bara en rolig kväll med gänget/jobbet. Workshopen tar ca 2,5h och det går såklart att mumsa på fika eller tilltugg undertiden vi skapar. Funkar även dagtid eller helg! Ett annat alternativ är att boka mig för en visning av smycken med fint erbjudande för tillfället. Jag kommer till er eller ordnar med passande lokal. Jag är verksam i Gävle med omnejd men kan även tänka mig annan ort. Hör av er vid intresse mail så utformar vi något som passar för tillfället, också perfekt inför höstens kickoff men då med höst-inriktning! 🌸


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤