måndag 11 oktober 2021

Blanda gammalt med nytt i inredningen.





 

Jag blandar gärna nytt och gammalt hemma, och det händer ofta att jag får frågor om var vaser, skålar och annat kommer från. Därför tänkte jag att det var en bra idé att samla sånt jag själv gillar under en egen kategori "secondhand" i webshopen. Dessutom har jag valt att komplettera med "remake", secondhand som jag sätter min egen design på! 
 
Jag försöker alltid sträva efter att arbeta hållbart med min egen design, så att återbruka och även sälja utvalda secondhand-detaljer känns som ett steg i rätt riktning. Och jag är så glad att det uppskattas av så många! Sen tycker jag att det är roligt så jag väljer ut detaljer med hjärta och glädje! 
 
Förutom inredning finns det också kläder och accesoarer. Både secondhand och remake passar också perfekt att ge bort i present och julklapp, jag kan även slå in och skicka direkt till mottagaren med en personlig hälsning. Titta in under ”secondhand” i webshopen, jag fyller på med produkter efterhand. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤