måndag 14 april 2014

Dahl web&design.









Nu har jag börjat jobba tillsammans med min bror, vi kallar oss Dahl web&design och vi gör det mesta inom grafiskdesign och webbdesign. Hör gärna av er till oss om ni behöver hjälp med en hemsida, visitkort, logga eller något annat inom området. Jag fortsätter samtidigt arbeta med mina egna illustrationer samt tar emot förfrågningar på uppdrag inom illustration. Vår hemsida är under uppbyggnad och beräknas vara klart inom kort! Följ oss gärna på instagram under namnet dahldesign.


__________________________


Now I have started working with my brother under the name Dahl web&design, we work with graphic design and web design, and we can hep you with homepage, business cards, logotype or other things in the area. I will also keep on working with my own illustrations. Soon our website will be up but start follow us at instagram today, we call us dahldesign. 




6 kommentarer:

  1. Så spännande! Lycka till!

    /Emma

    SvaraRadera
  2. Roligt. Snyggt. Lycka till!

    Nu har jag kommit igång med pintarest också. jag har dock inte 1000 + följare utan 3.
    För din kännedom.

    SvaraRadera
  3. Congrats Elina - og god Påske :)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤