onsdag 5 juni 2013

Min drömträdgård och helg mitt i veckan.







De två viktigaste växterna i min drömträdgård  förutom fina gamla äppelträd är helt klart syren och pion. Jag drömmer om en tät syrenhäck gärna med ljust lila blommor, och kanske en med vita i en annan del av trädgården. Jag drömmer väldigt mycket om en egen trädgård just nu, och tänker att drömmen kanske kan bli sann. I kväll äter vi middag på balkongen, det är fortfarande soligt och härligt ute! Det är sån tur att vi har balkongen, när Elis ligger i sin säng och sover. Och i morgon är det helg mitt i veckan. Skönt.


_______________________


In my dream garden the most important plants is lilacs and peonies, and some old beautiful apple trees. Tonight we'll have dinner at the balcony, it's a lovely evening!



1 kommentar:

  1. Sounds lovely, enjoy! those flowers are so pretty, I love lavender and tulips too, love the first pic!

    X

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤