fredag 24 maj 2013

Visitkorten, tiden och Elis.








Idag kom mina nya visitkort. Den här veckan har jag fått mycket gjort, flera nya illustrationer är klara, de ligger uppe i shopen och på signerat. Nya hemsidan är snart klar. Jag fixar och jobbar så fort jag får en stund över och det är skönt att kunna stryka saker på listan. Jag känner att allt går framåt men att jag skulle kunna så mycket mer och bättre bara tiden fanns. Men samtidigt, den bästa tiden är nu. Och jag njuter nästan varje sekund som jag är med Elis. Han är fantastisk.

_________________


Today my new business cards arrived. This week I had a lot done. New illustrations up in my shop. And my new website is almost done. I take every chance I get to work. I feel like everything is moving on but that I could do so much more and better if I just had the time. But still, the best time is now. And I enjoy almost every second that I have with Elis. He's fantastic.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤