torsdag 16 maj 2013

Att driva företag.





Att försöka starta upp och driva företag samtidigt som jag är mamma-ledig kändes som en bra plan. Det känns fortfarande som en bra plan, men jag har insett att allt kommer att ta längre tid än vad jag tänkt mig. Det är så mycket som jag har i huvudet och vill hinna med, och nya idéer som jag vill förverkliga. Det går långsamt fram men det går ändå framåt. Och i slutändan så känns det bra att kunna komma igång med företaget nu medan jag är hemma med Elis, även om det innebär många sena kvällar!

_____________________


To start a business while I'm home with Elis felt like a god plan. I still think it's a god plan, but i realized that everything will take longer time than I thought. I have so many plans! But it goes forward and it will be a lot of late nights.  



1 kommentar:

Tack för att du skriver en rad! ❤