söndag 14 april 2013

Våren är här!





Idag har äntligen vårkänslorna väckts till liv, det var på tiden! Jag planterade några skott jag tagit från mina pelargoner ute på balkongen. Det var så varmt och skönt i solen. När jag kände doften av jorden så drömde jag mig bort lite, jag drömde om vår framtida trädgård där jag vill odla och ha ett eget växthus. Sen tog vi en promenad, jag gjorde ett loppisfynd som jag ska visa senare, vi åt första glassen i vårsolen! Sen som fin avslutning på dagen hälsade vi på Stina, Andreas och Majken där vi blev bjudna på god middag och ännu mera glass! Vilken fin söndag. Vad har ni gjort? Har ni också haft vår idag?

_______________________


Today the spring came here, and I was planting on the balcony. Later we had ice cream in the sun. And then we wen't for dinner at our friends place. A beautiful sunday! What were you up to? Did you also had the spring sun today?



1 kommentar:

Tack för att du skriver en rad! ❤