torsdag 18 april 2013

Jag gillar när det regnar.







Idag har det regnat och regnat. Elis har fått en tråkig förkylning så vi har hållit oss hemma. Jag tycker att det är mysigt när det regnar och jag har alltid gillat regn särskilt mycket. Idag har jag fantiserat om sommardukningar utomhus. Fin fin inspiration från h&m damp ned här hemma idag. Jag blev förstås sugen på både det ena och det andra.

____________________

Today it's been raining and Elis got a cold. So we've been staying at home. But I really like when its rainy outside! I have been dreaming about settings for summer tables. 

1 kommentar:

  1. Jag gillar också regn. Blev dyngsur dock men långt ifrån sur utan glad:) nu lär ju en del snö regnat bort också. Det är nått friskt med regn.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤