onsdag 24 april 2013

Fixa förvaringen.










Jag gillar när man kan ta lite vad man har eller hittar nånstans på vinden. Som trälådan jag hittade på mammas vind som nu agerar förvaring till massa mappar, böcker och papper. Sen gillar jag att använda konservburkar eller vanliga glasburkar som förvaring till pennor, och småsaker. Ett par stycken har jag målat, några har jag bara tagit bor etiketten på och ett par stycken har jag låtit etiketten sitta kvar på. Det blir liksom både personligt, miljövänligt och fint.

_______________________

I like to re-use things I have or find in the attic. Like the wood box I found at my mums attic, now I keep papers and books in there. And tins and jars for pens and stuff. 

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Målade konserver är ju bra grejjer som sagt..

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé. Finurligt!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤