onsdag 17 april 2013

Fåglarna i svart och vitt.






Jag gjorde en testprint med fåglarna i bara svart och vitt. Men jag känner mig inte helt nöjd med den, jag gillar den mycket bättre med färg. Kanske gör jag den som kort. Det tåls att fundera på en stund. Idag fick jag hem två nya posters som jag ska lägga upp i shopen så fort jag hinner! Och så visar jag dem så klart här senare.

_________________________


I made a test print with the birds in just black and white. But I'm not sure about it. I like it better in color. I might sell it as postcards. I have to think about it for a while. Today I got two new posters, I'll soon put it up in my shop! And off course I will show them here later.


1 kommentar:

  1. De är så fina, dina fåglar! Och grattis till Elis på 6-månaders-dagen, i efterskott =)

    Idag har jag lanserat en tävling hos oss på Doyoufancythis.com som du gärna får kolla in =)
    Lycka till! /Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤