torsdag 25 april 2013

Arbete och inspiration.




Minst tre av de här illustrationerna och collagen har jag gjort när jag har varit hemma hos mamma. Jag vet inte om det är tiden eller lugnet som gör det eller om jag helt enkelt får bäst inspiration där. Men jag känner att jag gärna skulle vilja ha ett eget hus på landet där jag kan jobba och bli inspirerad. För jag tror att det handlar mycket om det där lugnet och tiden som det liksom finns mer av där på nått konstigt sätt.
_________________________

At least three of this illustrations I made at my mums place. I don't know why, but I think it's the calm feeling that you only get in the country. I would love to have my own house in a small village where I can work and get inspiration. And in a funny way it seems like I get more time there.

2 kommentarer:

  1. Personligen tror jag att närheten till mig gör att du blir inspirerad. Ju oftare du träffar mig desto mer fina skapelser./narcisten

    SvaraRadera
  2. Fint det blev med ny loggan !

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤