fredag 22 mars 2013

Fredag.






Några ägg som jag haft hur länge som helst får ligga i den stora skålen på bordet, det passar ju fint nu till påsken. Det brukar inte bli så jätte mycket påskpynt hos oss. Tyvärr får jag sällan till äggmålning, vilket vore roligt annars! Men ljusen känns härligt våriga i alla fall. Idag har vi en slappar-dag eftersom att jag var på The Knifes  genrep igår, och jag är ju inte så van vid att vara ute på äventyr om nätterna nu för tiden. Det var i alla fall himla kul att se, får dock inte berätta mer om det just nu. I eftermiddag får vi besök av Elis Farmor och Farfar. Ha en skön Fredag, och hoppas att solen skiner på er med!

____________________

Some eggs that I had like forever, in the big bowl on the table. It fits good when easter comes. We'll have guest this afternoon, so we're jus resting until that. Have a beautiful Friday!





2 kommentarer:

  1. Wow vilken grej att få gå på. Lite avis..:) ja det händer inte jätteofta längre det där med utekvällar och spelningar och oj vad jag kan sakna det. Kolla in Karin À fotografi för tips på pastellfärgade ägg. Fint och enkelt! Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det! Och kul med The Knife. /Sara

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤