onsdag 15 augusti 2012

Fina mattor hos Granit.


Jag hittade nya fina mattor hos Granit idag, de fanns i två olika storlekar och tre olika modeller. Jag tänker mig den mindre som hallmatta, det är så svårt att hitta snygga hallmattor tycker jag. Nu gäller det bara att välja vilken...

____________________________________

I found new rugs at Granit today, in two different sizes and three different models. I imagine the smaller one as a doormat, it's so hard to find nice doormats. Now I just have to choose which one...


4 kommentarer:

  1. De har veldig mye fint på Granit synes jeg :)
    Klem Marie

    SvaraRadera
  2. vilket bra tips!
    de ser ju jättefina ut. det ska jag kolla upp!

    ha en fin kväll. kram.

    SvaraRadera
  3. I love granit :) Happy hunting for new stuff for your new place Elina
    Ax

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blå nyans! Ser kanonfina ut! Trasmattor for the win! :)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤