onsdag 28 mars 2012

det fina med vänner






Det är bra med fina vänner att träffa när jag annars mest sitter hemma själv och pluggar på dagarna. Igår fick jag träffa min ena Emma för djurgårdspromenad i solskenet som tillslut sprack upp, och idag fick jag träffa min andra Emma för god lunch och promenad i den södra delen av stan. Det är sånt som piggar upp vardagen och ger ny energi!
____________________________________

It's nice with good friends to see, when I mostly sit at home by my self studying during the days. It cheers up and gives me new energy!



5 kommentarer:

  1. Nothing quite better than fresh flowers and friends! Glad I found your space here today, very lovely.

    SvaraRadera
  2. Ja det är så sant, var oxå på Djurgården igår;) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för en mysig lunch! Det gör vi om snart igen! Men vi ses på tisdag till att börja med ❤ Kram

    SvaraRadera
  4. misstänker att de dära emmorna är glada att du piffa upp deras vardag med.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤