lördag 21 januari 2012

spring at home





Våren har fått koma in lite hemma, fjärilskudden med mitt eget mönster och ljuslila tulpaner. 
Idag har jag jobbat i skobutiken och lärt mig ännu mer om skor! Det är roligt och skönt att ha ett extrajobb. Efter jobbet mötte jag upp Iwa på Götgatsbacken för fika. Sen laxpasta med ett glas rött hemma med Oscar. Nu är det p3-guldgalan men snart blir det filmkväll här. Ha en skön Lördagkväll!

__________________________

Spring at home. Work in the shoe store again today, learning a lot about shoes! Then coffee with a friend. Dinner and wine with Oscar at home. Now movie night! Hope you all have a lovely saturday night!

4 kommentarer:

  1. men å vilket fint soffbord.
    vart har du hittat det!?

    ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Snygga och fina vårbilder- längtar ännu mer nu;) Ha en skön kväll vännen. Kram

    SvaraRadera
  3. tack för ditt svar!
    aha, det var oväntat, kan inte se framför mig vilken, men jag får gå dit och spana ;)

    SvaraRadera
  4. I love the spring home, so beautiful and so clean. And I love the fact that you have light in your place.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤