måndag 5 december 2011

det doftar hyacint

















































Jag har placerat ut hyacinter i små krukor, koppar och sånt jag hittat i skåpen och det doftar härligt när man kommer hem! Igår hittade jag några kuddar också som vi inte haft framme på länge, de passar bra nu i advent-tider tycker jag.
_______________________

I have places hyacinths in cups and pots all over the apartment, it smells lovely! Found this pillows yesterday that I haven't used in a long time, I think they fit well now.


5 kommentarer:

  1. Jaa, det luktar så gott av hyacinter =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är minsann det bästa. Hyacint doft. Mina vita håller på att blomma över och vips blir jag väldans sugen på rosa... undrar varför?! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, doften av hyacint kan ju vara en av de allra bästa dofterna.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤