måndag 31 oktober 2011

fina planscherna


I går tog jag upp de gamla skolplanscherna med noshörningen och fiskarna får källaren. Jag gillar dem så himla mycket, men tyvärr är de så stora att de inte riktigt passar in nån stans i vår lilla lägenhet just nu. Så de får stanna i förrådet ett tag till.. hoppas på att jag kan använda dem vid ett senare tillfälle. Hittade dem i mammas förråd i våras och norpade med mig dem hem.

_________________________

Yeserday I took up this great posters from the basement. Sadly they don't really place in our small apartment.

13 kommentarer:

  1. Jättefina - jag har en med en giraff på och den är jag förtjust i! :-)

    SvaraRadera
  2. Jeg elsker dem Elina - de er super skønne.
    Knus og Happy halloween,
    Ax

    SvaraRadera
  3. Such a pleasure to look at your photos, Im back home so Im catching up, cool posters but your orchid is also beautiful!

    SvaraRadera
  4. Den med noshörningen var väl för häftig, hade gärna haft den!

    SvaraRadera
  5. Wow, bra gjort (att du norpade dem)! Jättefina. Tids nog får de nog plats någonstans. Så fint med gamla grejer som ändå känns så moderna. Me like!

    SvaraRadera
  6. Super-fine. Vi har en fake en med fisk på, men den med nesehornet var jo enda kulere!

    SvaraRadera
  7. Jojo vilka snygga!

    Om du vill är du välkommen till utlottning av min bok på min blogg! Kram Frida

    SvaraRadera
  8. Så fina! På den skola där jag går har de ett helt arkiv med sådana gamla skolplanscher. De flesta är med växter då det är en trädgårdskola jag går på. Planscherna bara ligger och skräpar där i källaren. Verkligen synd.

    SvaraRadera
  9. Åh va fina!! VI hade liknande på landet när jag var liten minns jag. Undra var de är nu....

    SvaraRadera
  10. Vilka superfina planscher och vilken fin blogg du har!

    Fredagskramar från fru Sederblad

    SvaraRadera
  11. Är den med fiskar till salu? ;-) ( jedinalle@hotmail.com )

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤