måndag 19 september 2011

underbara böcker

my books my books my books my books

Idag är det en sån där riktigt ruskig höstdag. Då man bra vill stanna hemma och mysa med en bra bok och en kopp te. Jag älskar Monika Fagerholms böcker. Underbara kvinnor vid vatten, Den amerikanska flickan, Glitterscenen. Om ni inte har läst dem så gör det. Nu är det Måndag.

Ha en fin dag!

________________________

Today it's rainy and dark outside. Wish I colud stay at home, reading a book. 
Have a beautiful day!



3 kommentarer:

  1. Jag har inte läst dem men när jag ser dina bilder vill jag nästan det, bara för att de är så vackra. Dina bilder alltså, de är vackra!

    Ja, hu vilket väder det är idag! Hade jag kunnat skulle jag stannat inne hela dagen och myst med tända ljus. Tyvärr måste jag till skolan.

    Ha en fin dag tots regn och rusk!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Fina bilder som vanligt! Så enkelt - så fint!

    SvaraRadera
  3. Reading while its raining outside...and you know one of my favourite authors is Swedish - Majgull Axelsson her books are best for autumn and winter.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤