tisdag 20 september 2011

inredningsdetaljer

DSC_0010 DSC_0030 DSC_0027 DSC_0006

Hattar. Väskor och kläder är fina som inredningsdetaljer. Solhatten kommer jag kanske inte använda så mycket i vinter. Jag har inte hunnit använda den särskilt mycket i sommar heller ärligt talat. Men den gör sig fin på hyllan också. Eller på stolen eller väggen. Gärna skulle jag ha en sån där fin klädställning mitt i lägenheten. Då skulle det kännas mer okej med alla de där kläderna som är så fina men sällan används.

_________________________

I think hats, bags and dresses can be a beautiful part of the interior. 



7 kommentarer:

  1. Härliga bilder - och visst blir man glad av att se en hatt! Synd att jag alltid ser så himla skum ut i hatt, tycker det är så stylish på andra! :-)

    SvaraRadera
  2. lika med min solhatt. den har mest förgyllt fotografier i sommar. nu ligger den på hatthyllan i stugan å påminner mig om just sommaren. som en liten reminder när vintern är som kallast...

    SvaraRadera
  3. Kul hatt..Jeg har og en liggendes..her på kommoden min..
    Fint å bruke vesker o.l til interiøret..
    God tirsdag til deg!!
    Klem:)

    SvaraRadera
  4. Du har så mycket härliga bilder i din blogg, så inspirerande!

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder!! Det är jättefint att hänga någon av sina finaste klänningar på väggen tycker jag. Jag är sugen på att hänga upp min bröllopsklänning för den kommer jag ju inte använda igen ; )

    SvaraRadera
  6. De ger en så personlig touch tycker jag!
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤