onsdag 10 augusti 2011

det där med böcker




















































Böcker får gärna ligga travade i högar, fylla bokhyllor och ta plats både här och där hos mig.
Jag tycker om att vara omgiven av böcker, historier och händelser. Och jag vill bara ha fler. Jag älskar de gamla som doftar så gott.
Just nu läser jag Just Kids av Patti Smith, den är fin vill jag lova. Så det är ett litet boktips från mig. Under sommaren blir jag bortskämd med lästid, men jag ska försöka att ge tid för läsning i höst och vinter. Finns det nåt bättre egentligen? När det är kallt och ruggigt ute att sitta inne med en god bok.


4 kommentarer:

  1. Jag håller helt med! Jag älskar att omges av både böcker,tidsskrifter och magasiner!

    Önskar dig en fin kväll!
    kram Cc

    SvaraRadera
  2. Elina, Elina, hoppas att du haft en skön sommar ( vilket det låter det som)

    Jag läste också Just Kids i sommar, så nu måste jag gå och se Mapplethorpe på Fotografiska. Har du sett den?

    SvaraRadera
  3. jag vill ha ett bibliotek.. ett litet fint.

    SvaraRadera
  4. Hej
    Böcker är vackert och är härligt att ha i inredningen..
    Jag läser mest på sommaren för det är då oftast tid finns....
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤