fredag 23 september 2022

Fina och praktiska planeringsblock och veckoscheman.









Planera och organisera hösten!


Det är fantastiskt roligt att mina planeringsblock blivit så omtyckta och att jag får sälja slut gång på gång, beställa hem påfyllning och komma med nyheter!

Nu har jag fyllt på med block i webshopen, så in och ladda upp för en höst med ordning och struktur!

Hemma hos oss använder vi Familjekalender / veckoplanerare flitigt, perfekt för familjer med många aktivitetet. 

Veckomeny och inköpsblock har vi hemma på kylen och planerar inköp samt veckans middagar, det underlättar i vardagen och får allt att flyta på smidigare.

Det känns himla fint att jag med mina block kan hjälpa fler att få vardagen med jobb, hem, familjeliv och fritid att flyta på bättre!

Alla mina block innehåller 50 blad, de är tillverkade i Sverige av miljövänligt papper av fin kvalité.

Du hittar alla mina block HÄR.


Hitta skräddarsydda block till event, företag och design efter särskilda önskemål HÄR.


En kund beskrev mina block såhär:

"För mig är det vardagsglädje. De förenklar min vardag samtidigt som de är vackra i sin enkelhet. Jag älskar den tidlösa desginen som håller i all evighet och är enkel att matcha med annat!"


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤