måndag 18 oktober 2021

Planera och trukturera vardagen med mina designade block.

 



 
 
Mina designade block för planering, veckoschema, att göra listor både för hemmet och kontoret hittar ni i webshopen.
Strukturera och planera för en smidigare vardag fylld med jobb, aktiviteter och annat att komma ihåg.
 
 

Under en kort tid så har jag fått in beställningar av block som ska användas både inom demensvård och psykiatrin. Jag har länge tänkt att det vore fint att hitta fler användningsområden för mina block och nu känner jag att det börjar falla på plats.

 

Att mina block kan hjälpa dig på jobbet, hemma, familjen med många aktiviteter eller människor med särskilda behov av struktur i vardagen känns väldigt bra.

 

Många barn som vill ha struktur och koll på vad som händer dag för dag kan också ha nytta av de här veckoscheman. Det går ju bra att riva ur blad för att använda på olika sätt till flera familjemedlemmar också, vecka för vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤