fredag 19 oktober 2018

Kort till blomsterbutiker och presentbutiker.










Jag designar kort till blomsterbutiker och presentbutiker, många av dem finns också att köpa i min egen webshop.
Jag gör kort till alla tillfällen och högtider, ni kan också hitta inbjudningskort till tex dop och bröllop i min webshop. Hör gärna av er om ni letar efter något speciellt, eller vill ha en personlig design.
den här veckan skickade jag iväg en beställning med kort till min nya återförsäljare Caroli blomsterbutik i Malmö.

Har du en butik och vill sälja mina kort, se mer info här.

___________________


Cards with my design for flower shops and gift shops, also for my own webshop. 
Contact me for more info if you have a shop and wan't to sell my cards!
I also make invitation cards.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤