tisdag 29 april 2014

Jobb och roliga uppdrag.





Det har varit lite dåligt med blogg uppdateringar från min sida på sistone. Nu när jag har kommit igång med att jobba på riktigt efter mammaledigheten så har jag fått in flera roliga uppdrag som jag jobbar med. Det är jätte roligt, men det betyder också att det blir mindre tid över till att jobba med egna illustrationer och bloggen. Just nu håller jag också på med ett spännande projekt som jag snart ska berätta mer om!

___________________________

 I have received several fun missions that I work with right now, It's really fun but it also means that there is less time left to work on my own illustrations and with the blog! I'm also working with an exciting project that I will tell you more about really soon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤