onsdag 16 november 2011

Emily Chalmers










































via Anya Adores / Marie Claire


Jag hittade de här bilderna hos Anya Adores idag. Om jag inte tar fel så tillhör det här hemmet Emily Chalmers . Hon jobbar som stylist och driver fina butiken caravan i London, nätbutiken hittar man här. Och inte nog med det, hon har gjort en rad inspirerande inredningsböcker också. Jag såg de här bilderna från hennes hem för nåt år sen i någon tidning, hennes hem är helt fantastiskt fint tycker jag!

_____________________________

I found this images at Anya Adores today. I think this home belongs to the stylist Emily Chalmers. I have seen these photos in a magazine earlier and I really love her style. Visit her beautiful shop here, and her inspiring books here.

4 kommentarer:

  1. Verkligen fint! Man vill nästan krypa in i bilderna!

    SvaraRadera
  2. helt underbart!!! och tack för tipsen på böckerna, känns precis som nåt jag skulle gilla. kram.

    SvaraRadera
  3. I love Emily's style and books! Just found your blog. Really nice!

    x E.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤