onsdag 9 november 2011

drömmer om advent


























via Hannas Room, Lotta Agaton

För varje dag som går så börjar advents-längtan göra sig påmind. Jag drömmer om pepparkakor, lussekatter, adventsljus och en stor stjärna i fönstret där hemma. Jag tänker på glögg, mandlar och russin. Helst vill jag bara kura hemma i soffan med raggsockar, levande ljus och lite julmusik. Jag ska hålla ut några dagar till, men snart väldigt snart. Och jag tyckte att det kändes lite kyligare ute i morse, kanske kommer den där första snön snart?

_______________________

I'm beginning to have Christimas spirit..


4 kommentarer:

  1. Hej
    Här är det en till som drömmer!!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Jag känner precis likadant!

    Och jag bestämde mig idag att jag kommer nog tjuvstarta lite med glöggen ihelgen om det är kyligt där ute, den med kaffesmak, den är liksom ett mellanting mellan kaffe och glögg och då bordet det väl vara ok? :)

    SvaraRadera
  3. Jag drömde oxå om pepparkakor- nu har jag slutat drömma och har ont i magen;) ♥ Johanna

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤