fredag 7 oktober 2011

oväntad ledighet













































via vosgesparis /Marjon Hoogervorst

Idag fick jag helt oplanerat en ledig dag. Oscar är sjuk så vi bestämde att kafét fick vara stängt, eftersom att det är svårt att jobba själv om man inte kunnat planera det i tid innan. Det hör till ovanligheten. Det känns främmande och ovant för mig att ha ledig oplanerad tid. Vi åt helgfrukost hemma. på en Fredag. Lyx. Tänkte mig en promenad, men då började det regna. Så istället ska jag passa på att jobba vidare med ett projekt som jag kommer visa er snart. inte nog med denna lyxlediga dag så har jag en helt ledig oplanerad helg framför mig (bortsett från en tårtleverans som måste göras imorgon). Förhoppningsvis hinner jag med fler blogginlägg än vanligt också.

____________________

Today I am unexpectedly vacant. It does not belong to ordinariess that I'm free on a Friday. So today I'm woorking with my own projects. I will show you later! And I also have a free weekend to look forward to! Hopefully I will have more time to blog aswell.



4 kommentarer:

  1. Blir faktiskt avundsjuk på dig nu- inte kul att din son är sjuk men att du får tid att pyssla och en ledig oplanerad helg...Hoppas du hinner att njuta riktigt mycket av den. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Oscar är min pojkvän och inte min son :-) Men eftersom att vi driver kafé tillsammans och det är svårt att jobba själv fick även jag stanna hemma idag! :-)

    SvaraRadera
  3. Njut av din lediga dag! Vilken fin bild!
    Kram

    SvaraRadera
  4. hello ;)
    Thanks for the nice comment ;)
    The picture is mad by Marjon Hoogervorst (can you add it under the pix please )
    All the best from amsterdam...

    Have you also seen my other blog http://vosgesparisconcept.blogspot.com/
    come and join the giveaways

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤