måndag 30 januari 2012

precis så.




Jag hittade de här bilderna hos Riazzoli. Fotade av Mikael Dubois, stylade av Lotta Agaton. Vem skulle inte vilja sitta här och jobba? Idag har jag lite tid att jobba med vidare egna projekt. Och så ska jag ta en lunchpromenad med en vän. Det ser ut att bli sol idag!

________________________________________

I found this photos at Riazzolis. Photographed by Mikael Dubois, styled by Lotta Agaton. Who wouldn't work in that studio? Today I have some time to work with my own projects. And I'll take a walk with a friend at lunch time. I think it will be a sunny day!



5 kommentarer:

  1. Those windows are amazing - what a beautiful space to work in.

    SvaraRadera
  2. du kanske vill ta en torsdagspromenad med mig? :) eller fredags? runt lunch. jag behöver inte åka in nån dag i veckan men gör det gärna ändå. ☀ djurgården och varm choklad. eller kanske blå porten.

    hojta om du kan! kan inte imorgon.

    i övrigt får du ha en bra dag! tänker lite att det också är så.. att man oftast får bäst av allt att gå hem när man är mest peppad =)

    SvaraRadera
  3. ang. mitt inlägg "vän vind": roli? jag ser ju ut sådär...;P

    SvaraRadera
  4. Supersnygga bilder.
    Idag skiner solen här vilket man verkligen behöver denna årstid..

    Ha en fin start på veckan

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad! ❤